nu börjar det ju rulla på ...

Haha, tycker inte ni att det börjar rulla på med denn här bloggen nu? Uppdaterar så gott jag kan. Iaf idag så drog jag och mamma till garaget där vi mötte Amanda & Moster, sen åkta vi till kungenskurva och och gick in på någon möbel affär. dom har ju flyttat så dom behöver lite möbler .. iaf, ja sen kom vi till stolar/ bord avdeliningen, sen var det en trästol som va på en liten scen, asso det va bara jätte liten, tyo en ruta som den stog på, ( stolen hette Morris ! ) Haha ;p Aa, men sen skulle jag sätta mig på den där stolen och när jag gjorde det så bra , Åkte den neråt, alltså den ramlade ner för kanten och jag typ ramlade på den där stolen och dog av garv, ja ba: MAAAAAAAMAAAAAAAAAAAA ? Haha :D skit kul!

 Verkligen dog av grav, alla mamma moster & amanda, inklusive alla runt mig :blush: Allvarligt, det va lite pinsamt.. Men hehe nej.. Haha jo & AS kul! Meen ibland gör man bort sig .. ;) hah, det va iaf kul! Sen drog vi till mio & lite andra möbel affärer, sen skulle amanda hem och jobba så vi åkte hem och sen gick jag till Energiverket och pluggade lite spanska med henne, aa. Ska nog börja boxas snart igen, saknar det faktiskt, man får fett snygg kropp and so on ... :) hehe. aa, så sen pluggade jag fett mycket där sen drog jag hem & förstsatte plugga lite, kan faktiskt ganska mke nu ? imorn äre ju omprov. och d är rätt många som ska göra omprovet ? :s haha, undra vrf? Aja, men hoppas det går bättre? Än förra provet, om jag ska va ärlig så fick jag 51 av 108 på det, och det är ju för helvette pinsamt! Nej herregud är faktiskt mycket bättre än de! I've to prove that! Jaja... Haha, men nu ska jag chilla lite vid datan & min tv funkar inte förns om en timme drygt :mad: ! Men nu ska jag sluta blogga och läsa igenom alla spanska texter och sen bloggar ja sen, kanske gör bloggens första hiss and diss? Vill ni de ? :) Har extremt mycket att dissa ... ahaha, skoja.. men kanske. Men lång inlägg, orkar inte skiva mer. så vi hörs! KYSSAR



gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0