lämna mig aldrig



När jag var en vecka gammal så fanns det en liten pojke som stog och kollade på mig när jag låg i min vagga,jag öppnade mina ögon för första gången och såg det vackraste jag någonsin sett, världens fetaste pojke. Leéndet jag aldrig glömmer, visar sitt ljusrosa tandkött för mig, skrattar intill mitt bröst, ger mig en gosedjurs kanin som låter. Det finaste jag fått av någon. så omtänksamt , en tid jag aldrig vill glömma, en tid då jag växte upp med den här guldvärda pojken. Han som alltid stått vid min sida, ställt upp på allt, kämpat med mig, gått igenom allt, busat med mig, skrattat med mig, bajsat på sig med mig, bara funnits där. Pojken jag levde mitt liv med har nu växt och blivit 3 år och själv är jag bara 2. Han jag bodde med varannan helg. Han som jag delade sommrarna med, han jag delade tält med. Han som jag skyddade när något var fel, när han drack ur poolen på landet jag kissat i , sa jag till drick inte. då löd han mig & drack inte. När han hade bajsat på sig , så sa jag att det var jag som hade bajsat. När jag var med honom blev jag glad. Jag var lycklig för första gången i mitt liv, han jag grät tillsammans med, han jag skrattgrät med. När jag då fyllde 5 år och han var 6, så la vi ut massor med täcken på golvet, kuddar filtar, mjuka saker, sen döpte han mig till baby juice och han själv hette mytyson. Han tog sitt svärd och doppade det i vattnet la svärdet på mig axel och sa, nu du baby juice ska då få. sen brottades vi, flera omgångar och varje gång förlorade jag, blev allt surare och surare , tog i mer & mer. argare och argare. Kunde knappast andas så arg blev jag, jag tog tag i hans arm och vred, han skrek och gav tillbaka.efter 3 timmars brottning gav jag upp. Jag orkade inte mer. jag ville bara ligga där på golvet helt död tillsammans med han, bara ligga och aldrig vakna... Det var då klockan tickade och jag upptäckte att han var mitt allt, att jag alltid skulle ha han med mig. Alla gånger vi åkte med våran familj ihop, turkiet, grekland , thailand, alla minnen vi byggde upp tillsammans , när vi gick vilse i turkiet och pratade på svenska med turkar och trodde att dom förstog vad vi sa? men yeah right ? så vi sprang runt där barfota på gräsplättar och lekte tills mamma kom gråtandes och skrek till hela landet att hon hade hittat oss, vi förstod ingenting, vi nöp henne i kinden och sa att vi bara lekte... Och vi kunde råkat illa ut, men vi klarade det tillsammans. Och det kommer vi alltid göra, för den här pojken har funnits vid min sida sen dag 1 & kommer finnas till den sista dagen. Tills mitt hjärta säger stopp. Världens finaste bästa kusin, du har alltid vart som en blodsbror för mig. Vi har alla haft våra stunder, du har lärt mig allt, fått mig göra allt. Uppfostrat mig.. Och jag vill att du ska fortsätta göra det, du är min förebild & jag vill aldrig förlora dig.
 för du är det värdefullaste jag någonsin haft. Joakim Stefan Sundberg Ytterskog - blodsbror till döden.


Kommentarer
Postat av: julia

va gulligt linne :) <3

2010-06-23 @ 23:32:40
Postat av: linne

aa nawsi .. ;$ ja , i know, <3

2010-06-24 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0