landet - älskar mexi , jockin & mnd



jag på båten !



manda garvar åt mej xd !










jag gungar xd !



Livet utan dig finns inte ..









blodsyster



sötaast ;$



manda dricker cola + campari ( ngn random sprit - as groose ) ;p









ä l s k a r   d i g   m e s t     a v    a l l  t



c00l (:





jag cyklar (; !



manda sötnos !

¨

amanda & morfar <3



manda på ängen (aa'









sexii as ! (=



älskaar dej bror ! <3



meexiiiiiiiiiiiii sötnos !



jag & jocke , fajtas ! jag ska toffla han ... men d går åt helvette ! ='(



garvar xd !



alla har badat nyss !



världens sötaste killar !



mexi <3



max ! =)



manda , :)



manda spelar foootboooll O: !



skott or what ? (:





ser förjävlig ut, men bjuder . -.- '



bäst me dej.





=D





Amanda Marie Olsson .
- jag älskar dig av hela mitt hjärta, utan dig existerar jag inte. Du får mig att må bra.
Lova mig en enda jävla sak?
-
att du aldrig oavsett lämnar mig. & då menar jag aldrig !



värdelns bästa kusin



mexi







& sist men inte minst , en liten halv crazy bild på mig.
PUSS (;


Kommentarer
Postat av: manda

fan vad vi hade det bäääst asså längtar tillbaka :D älskar dig mest syster lämna mig aldirg? du gör min dag det är du som får mig att le du är verkligen allt tack för allt s y s t e r bästavän och andra halva <33

2010-06-29 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0