!

HEJSAN alla. Har ju som sagt inte bloggat på flera jävla dagar , men hm.. Jag orkar inte. Asso visst sure det är kul att blogga när man har något att skriva om. men annars nej? haha, jo men iaf har det haft super rooligt på landet, jag & manda tsm. As roligt , ja men iaf, vi träffades på torsdag och skulle fixa lite saker, då tappar jag mitt busskort + 100 kr ? :@ panik ! så nu ja har inget kort -.-' jaja, sen fixar vi sakerna sen så drar vi o möter mamma, vi stressar som fan, & när vi kommer t båten äre typ skiiiiiiit lång kö? ;( aa. men sen hinner vi på båten får bra platser , mm. sen kommer vi t landet blir upphämtade av moster & amanda, jocke & max på mopparna, sen direkt går vi till vattnet till en brygga och tar massor med bilder, och chillar me **** (: haha, sen äter vi midda, ( don't remember ) sen drar vi till ängen med mexi & jockin. värsta crew'n ! sen spelar vi fotboll chillar galet & typ brottas, jag tog mexi & jocke fett m lätt brrree ! (: ahhaha sen så vid 1 åker vi hem o typ chillar ett tag inne hos jocke o mexi, sen typ går vi o lägger oss, dagen efter är det midsommar , vi väcks vid 12 och gå upp duschar äter lunch sen fixar vi oss, drar ner till ängen och kollar på midsommarstången, träffar emma & frida, ( frida har landställe på samma ö som jag ;D ! ) sen hänger vi me dom ett tag, badar osv, sen ska vi äta tårta och drar upp till husen, chillar äter lite sen drar till ängen med j & m . whie ") haha. ja sen så chillar vi ute till typ 2 på natten , sen drar vi hem och gör ingenting, chillar i deras hus & max berättar massa spökhistorier ;D haaha, han ba jag ska berätta en sak o typ börja grina? sen berätta han o d va fett läskit.... ;O sen dagen efter sa han att han drev xd ! hahaha -.-' aja, men samma kväll så typ ringde någon random dude till max o typ hota han me att han skulle döda honom ? sen max hade haft rättgång osv me han & ja vne vad? sen typ aa d va skit kul, för jocke typ lät som en jävla kines o ja vne vaaaaaaaaad , hahaha skit kul jö !(: sen efter d tog vi en jara & chilla galet. mohahha, sen typ gjorde vi inte mkt ... =D sen dan efter gjorde vi ingt spec, drog o bada, chilla me jara, träffa emma & frida hängde lite me dom, allmänt roligt & chill . Så sen på kvällen så hände det en grej och jag hade ett sånt jävla dåligt samvete över det & aa, blev så jävla ledsen asso .. max min älskling ;( sen dagen efter hade typ alla ont i huvet & så sov ja & manda på vägen hem i bilen, sen kollade jag på fotbollen på teven, sen somnade jag xd ! hehe, men ja, det var allt att berätta om helgen, men det va SKIT ROLIGT! och manda du måste komma t mitt land sen på sommaren ! =) Plus att mexi har köpt land på blidö!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOHHOOO .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0