mina söta 5 läsare !

haha det är för er jag bloggar ! (: jag skoja ! nej men ärligt talat jag har ju typ fullt upp hela jävla tiden (?) JA det har jag ! i helgen skulle ja varit hemma, men det skulle bli 31 grader & då ville ja lika gärna åka ut till landet och sola som fan. så det gjorde jag, värsta randen bre (; haha, nej men. Så det var härligt, standen nya luren bästa musiken , ja livet alltså ! (: tog gryyyyymt mke bilder ! haha, kommer i nästa inlägg , dock mest ego bilder på mig, men det går väl an? (: haha, nöj er eller tagga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;o skoja ! (: jaa, men imorn ska jag vara hemma bara sova ut mig ordentligt, bada raka benen osv, packa titta på tv blogga ! - nödvändiga saker. Haha, aa men nu ska ja titta in på fb och göra ingenting. PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0